Bestuur en dienstverlening

Thema Dienstverlening, wat hebben we daarvoor gedaan?

Doel 3: Passende dienstverlening (ken je klant)

Wat wilden we daarvoor doen?

Wat hebben we daarvoor gedaan?

1

Wij blijven in gesprek met onze klanten en maken samen klantreizen. We willen dat inwoners en ondernemers tevreden zijn en blijven over onze dienstverlening. We vragen hen naar wat zij vinden van onze dienstverlening, we luisteren en leren daarvan en passen onze dienstverlening daarop aan.

2

In 2022 zetten we in op verdere professionalisering van de gemeentelijke website en het gebruik hiervan. Het Webteam zorgt ervoor dat de basis van de website op orde is en blijft. Er wordt door het team continu aan de doorontwikkeling van de website gewerkt. Uitgangspunt hierbij is een goede digitale toegankelijkheid en leesbaarheid van onze producten en diensten voor alle doelgroepen.

3

In 2022 zetten we volop in op verdere professionalisering van de inzet van de gemeentelijke sociale mediakanalen. Daarbij is de in 2021 ontwikkelde content-strategie leidend. Succesvol zijn op social media vraagt ten eerste om het produceren van passende content. Die moet aansluiten op de interesses, behoeftes en kanalenvoorkeur van Nieuwegeinse inwoners en ondernemer

4

Omdat ook hier geldt: ‘meten is weten’,  gaan we in 2022 verder op de ingeslagen weg van het optimaal benutten van webstatistieken om het bereik en ‘engagement’ van sociale mediaberichten te bepalen. Behalve aansprekende content verwachten Nieuwegeiners ook een snelle en begrijpelijke reactie op de vragen die zij via sociale media stellen.

Deze pagina is gebouwd op 07/27/2023 09:14:47 met de export van 07/27/2023 09:10:10